lørdag 20. mars 2010

"Takeoff day" - 20. mars 2010

Etter mye "om og men(n)" pga flystreik kjørte jeg i dag mamma, pappa og Runar til Gardermoen der de skal ta flyet mot Thailand, hvor de igjen skal bytte fly mot Australia. Der skal de besøke Kjetil noen dager, pluss at det skal utforske Melbourne og Perth (mer øst i landet). Der skal de bli i ca 3 uker. Det betyr at resterende del av familien blir hjemme å holder orden på hus og vask =) Det blir mye mindre folk i huset, men jeg tror vi også skal få noen bra 3 uker!

8 kommentarer:

Tor sa...

Lykke til som husmor da, Øyvind!:)

Anonym sa...

Jeg tror detta blir bra. Mer øst i landet? Og jeg som var sikker på at Perth var mer Vest- Australia? Jeg har aldri framstilt meg selv som en geografisk flink person så jeg kan ta kraftig feil ;)

Øyvind sa...

Stemmer det Regina =) Jeg har gjort litt dårlig research ser jeg. Har alltid trodd at det var øst i landet jeg, og at Melbourne var tvert imot nesten.

Så feil kan man ta =)

Kjetil sa...

Ahh.. Så dem har dratt nå altså. Haha. Kjekt å vite. Hehe.
Og ja, Perth er nok vestsiden. Lykke til hjemme ;) Komme senere du da :)

Øyvind sa...

Takk for det Tor og Kjetil ;)

Jepp! Men det blir nok etter sommeren. Hehe. Trenger noen reisekompiser også da. Så får se hva som dukker opp.

Kos deg med besøk ;)

Camilla sa...

Oj, tiå går fort, hadde nesten glemt at de sko reisa.... Så kjekt for de:)
Når mamma e borte danse Øyvind på bordet? Enjoy the time!

Anonym sa...

Du fikk ikke samlet de reisende litt mer da? Synes det var litt mye luft mellom dem før avreise...men kommer vel hjem igjen godt sammensveiset! hehe!

Dere får ha lykke til hjemme. Dere er hjertelig velkomne hit når som helst, så bare å ta en tur om dere skulle få lyst. Hadde vært koselig ; )

Hilsen din bror...Arne : )

Øyvind sa...

Dem var på vei til å samle seg, men jeg måtte ta bilde fort. Holdt på å bli påkjørt av biler som kjørte bak meg vettu!

Jeg stikker innom til uka! Teo blir med hvis han vil og har tid kanskje, pluss pluss :)