lørdag 27. februar 2010

"Skøyter i Drammen" - 27. februar 2009

I tillegg til besøk hos venner i Drammen gikk vi ut for å gå på skøyter! Noen hadde med seg skøyter, og noen valgte å gå på bena. Jeg var en av dem som var uten, men klarte på forunderlig vis å love at jeg skulle prøve skøyter neste gang. Regner med at jeg blir litt som Bambi på isen da ja. Tror ikke jeg har gått på skøyter siden jeg var 7 år. Det er 16 år siden det. Kan bli spennende =)

Samtidig som vi var på isen foregikk det også VM i Is-bandy rett ved siden av oss. Sverige mot Norge! Det ble til slutt 10-0 til Sverige. Så dem kan dra hjem igjen glade og fornøyde over å ha vunnet. Med mindre det var semifinalen som var i går da. Det fikk jeg ikke helt med meg. Tok også med meg kameraet! (bilder)

1 kommentar:

Synne sa...

Så bra du legger ut bilder, Øyvind:D